Uppdaterat CV.

Det var vad arbetsgivaren ville ha av oss.
Ny arbetsgivare vill ju ha koll på sina anställda och hur det står till med kunskapen.
Uppdatera erat CV med allt ni gjort sen ni gick i blöja var i princip frågan som kom i form av 5 A4 med titlar som Arbetserfarenher. annat. ....

Det skall vara klart på onsdag !
Jamen jösses det tar ju en dag att hitta de gamla betygen från lekis...

Nåväl jag har varit uppe på vinden och rotat.
Hittade det här fina exemplaret av ett betyg.
Ett betyg som en härlig lärare gav mig, med ett spjuver leende på läpparna.

Tack "Ozzy" Du gjorde min skolgång bra mycket bättre.


Vän av ordning som jag är, och (om du frågar min mor)
även en lydig gosse.
Så tog jag hem "betyget" för påseende.
Morsan skrev under det. Hihi.

Lycka är att få ett betyg i Swahili...  ;)

Nu får vi väl se vad arbetsgivaren tycker om detta betyg.

Kommentarer
Postat av: IT-Morsan

Hi, hi -- jag har hämtat mig!!!

2010-04-21 @ 09:08:37
Postat av: IT-Morsan

Hi, hi - jag har hämtat mig!!!

2010-04-22 @ 19:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0