Skottland dag 4...

Dag4:
08.30
Till Edinburgh..

Har hittat slutet.. ;)


Till Castle of Edinburgh
Fint väder...
Handlade vykort och souvenirer.

Tittade på fina Whiskey på "Whiskey Journey"
Jag o McPersson tänkte köpt varsin, men de hade inga flaskor i lager, så det fick vara.

Åt Lunch.
McPersson är hungrig, inte sur...
Åter hotellet 16.30
Middag 18.30 som blev 19.30
Mc Persson och Mc Steen letar pub i Pitlorcry.
Vi hittar "The old mill inn".
Beställer var sin ale och hittar en fin plats vid brasan.

Mc Persson went to the lou...
Då kom Carina och Ronny, och frågade mig på engelska om de övriga två fåtöljerna var lediga.
Yes they are.. sa jag till dem.
De presenterade sig som Carina o Ronny från Göteborg och jag fick frågan om jag bodde här..
My name is Fredrik also from Gothenburg I've told them.
Och flabb utbröt...Då kom L.Mc Persson back from the lou.
Då flög fan i Mc Steen..
Hello Leif, This is my new friends from Scotland.
Och de hängde på...
Ronny presenterade sig som Andy McGregor och Carina som Corina..
L. McPersson svalde hull o hår..
Inte lätt att vara omringad av snabbtänkande göteborgare. ;)

En lyckad dag o kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0