Det finns alltid en hake.

Det finns alltid en hake med allting...

Jag gjorde sönder mina vinterkängor.
Jag skulle ta på mig dessa och trots att jag knutit upp
så fick jag inte ner foten.
Det var då själva ¤%@@#$£.. Tog i lite till och..
Ritsccchh! rev sönder skon.

Hmm.

Då kom jag på hakarna på dojan.
De måste ju sitta där av en anledning.
Annars kunde det varit snörhål där också.
Anledningen till att hakarna är just hakar,
är att haka av skosnöret, vid fot isättning!

Kände mig rejält korkad när jag väl kom på detta.
Så för att bespara er ett par trasiga kängor och
känslan av "DOH!!! Stupid!"

Använd hakarna.

Kommentarer
Postat av: IT-Morsan

Man blir aldrig för gammal för att lära!

2010-03-21 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0